2008年12月30日 星期二

永遠懷念塔可夫斯基 - 灣仔差館奇遇記


(記載何山阿p二人12月23號到灣仔警署的奇遇經過)
片: 德國藉影像作家格勒戈爾.森武沙(Gregor Samsa)
曲: 阿p + 何山
詞: 阿p
編: 何山

十二月廿三號去見差人
佢地問嗰個柴可夫斯基有d乜嘢人
我一路忍住笑一路聽佢哋繼續問
關於聖誕半裸派對會點進行

因為見到報紙登左呢單新聞
寫我哋係搞半裸派對嘅網民
我哋逐步遂步解答佢哋嘅疑問
最後相信我哋係搞創作嘅人

然後佢話我哋個場地無攞license
我話次次indie show都係咁進行
佢話今次唔同因為上左新聞
警方有機會被插到遍體傷痕

所以強烈勸籲我地返去諗諗
唔係就會觸犯第一百七十二章條文
最後嗰句覺得佢係有d口痕
佢話唔好覺得俾緊壓力你兩個人

警察掃黃可接受手淫
微型音樂會卻是罪行
簡化報導傳媒有什麼責任

半裸派對就萬萬不能
警察卻有權全裸搜身
傳媒警方聯手讓音樂不能發生